älskling goes snagg!

skolan idag var speciell. den var inte alls lika jobbig som den brukar, med tanke på att jag verkligen avskyr tisdagar. usch för dom. men iaf så har älskling och hans kompisar kommit på idén idag att raka av allt hår och de började idag i skolan. jag trodde först inte att de var sant och jag blev såklart jätte ledsen och arg. han kom till mig i skolan med en hårtuss och visade mig, jag ville inte äns se för jag var så jävla arg. han klippte redan av lite hår i skolan för att han inte skulle ångra sig sen, och så stog han utanför med moppen och väntade på mig i skolan och jag måste säga att jag trodde inte att de var sant när jag såg de, jag blev väldigt chockad men de blev bättre än jag trott faktiskt. och jag börjar redan vänja mig, men jag saknar hans hår som jag älskade, de var ju så grymt fint! aja, gjort är gjort.

ja jag har kommit hem fårn honom för ett tag sen och nu ska jag snart ta mig en dusch. sen ska jag ringa älskling och sussa.

jag älskar dig för den du är, om du är glad så är jag glad. du är allt.


50 dagar till TURKEY TODAY!!!!!

Kommentarer
Postat av: gustaf den rakade

hahaha, fan vad fin jag blev. eller inte. Man måste våga testa nån gång. älskar dig och will alltid do

2007-05-29 @ 21:45:40
Postat av: Antis

söta ni är :) hihi han älskar nog dig också även om du slutar duscha och noppa ögonbrynen ;) det blev ju bättre jag trodde också, nu slipper man skämmas på utsparken :)

2007-05-29 @ 22:06:18
URL: http://www.antoniai.blogg.se
Postat av: rebecca

haha, jo jag ska nog göra de, ska faktikst ta och spara ut allt hår jag har på kroppen ;) så får vi se vad han säger;)

2007-05-30 @ 16:53:08
URL: http://rebeccaf.blogg.se
Postat av: elin

Söta!

2007-05-31 @ 15:57:41
URL: http://etennorth.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0