I love the OC

oc måste vara det bästa i världshistorien, jag bara älskar de och de har jag alltid gjort. nu på söndag så är de ju då sista avsnittet föralltid, och de kommer aldrig mer att komma tillbaka, hur ska jag klara mig. men jag måste bara säga att de har vart 4 otroligt bra säsonger som har varit och de har varit sjukt bra. men de är inte alls som förr, jag tycker faktiskt att de var bättre förr, innan marissa dog, nu har allt blivitså dystert och man vet inte vart man är längre känns det som. titta t.ex på bilden uppe till höger, då de är alla fyra som de ska vara, de är de man saknar så mycket med oc, varför just marissa. den alla tyckte om som bäst. oc har blivit sämre, måste jag hålla med om, jag menar inte att de är dåligt, men sämre har de blivit, och de har minskat med tittare, och de förstår jag sen marissa dog, men jag tycker ändå inte att dom ska lägga ner, men hur ska de isånnafall fortsätta. anyway, i love the oc! nu är de bara att vänta till boxen från säsong 4 ska komma ut, då har man ju alla;)



Kommentarer
Postat av: Julia

haha, lilla hermisen?

2007-05-16 @ 17:14:45
URL: http://juliatennorth.blogg.se
Postat av: Julia

härmisen, hermisen?

2007-05-16 @ 17:15:02
URL: http://juliatennorth.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0