jag är tråk

Namn: rebecca anna christina forsberg
Född: 6 april 1993
Ditt liv med ett ord: underbart
Gjort idag: sovit, varit hemma från skolan, vart med gustaf
Vad drack du senast?: mjölk
Vem är du kär i: gustaf
Vad ska du göra i morgon: åka till stan med min mor och byta min avslutningsklänning hon köpte idag
Vad gjorde du igår kväll: satt framför datorn
Danska, Finska, eller Norska: norska såklart!
TV: the oc, fashion house
Hur många hamstrar har du haft sammanlagt: har aldrig haft någon hamster
Om du fick döda en artist på ett plågsamt sett skulle det vara? konstig fråga, har ingen aning
Om du fick bestämma att det var konsert idag, vilket band/artist skulle du ta dit? justin timberlake
Har du gråtit till en film någongång?: ja
Sista meningen innan du går?: ge mig turkiet nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0