julia och rebeccas hallonpaj;)

jag måste bara säga att jag är väldigt stolt över mig själv att jag börjar bli en duktig flicka(: jag har slutat med läsk ramförallt eftersom att jag var hos tandläkaren igår (tisdags) och jag hade början till några hål men de beror på att jag dricker läsk kanske 2-3 gånger om dagen eftersom att vi alltid har de hemma, men nu har de blivit ändring på det och jag har slutat! lördagar är helt okej, samma sak med godis, och jag ska verkligen försöka nu både för min kropp och för mina tänder, så jag är faktiskt stolt(A)

jaja, idag slutdade vi halv fyra och jag gick hem och direkt hem till tempan! de va ett tag sen vi lekte, och de märktes verkligen, jag har nog aldrig skrattat så mycket på riktigt länge. jag älskar dig julia. vi gjorde hallonpaj hos mig för de var min hemkunskapsläxa och den blev sådär, ätbar iaf. vi satt ute på min baksida, på min altan, som är ute fast ändå inne på samma gång, haha. de måste vara de bästa stället på hela jorden enligt mig och julia, aja vi spelade iaf kort där och pratade och skrattade som vi aldrig gjort förr, jag fick fan ont i magen, haha, lär ju ha träningsvärk imorgon. hon gick hem 3 minuter över nio och hon had emissat 3 minuter av greys anatomy så hon lär ju vara död där hemma nu, haha. jaja, hur som helst så har jag precis duschat och pluggat inför det såkllade "NO-provet" imorgon. och jag kan allting, tror jag iaf?! snart så ska jag ringa min älskling och sen ska jag sussa. jag har sovmorgon imorgon också till halv tio och de ska bli så skönt så, har nämligen ingen gymnastik.

70 DAGAR KVAR TILL TURKIET!!!!


Kommentarer
Postat av: Julia

JAG ÄLSKAR DIG. DIN VERANDA!!!! (L)(L)(L) 69 DAGAR IDAG, jag dööööör jag längtar ihjäl mig!!!!!

2007-05-10 @ 14:46:48
URL: http://juliatennorth.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0