kiss kiss turkish tarkan

phuu... nu har jag precis kommit hem från skolan och de har varit en hur skön dag som helst. först på morgonen hade vi disa och resten av hela dagen har vi haft drama och arbetat med våra teatrar som är klara nu. de går jätte bra. roligt är de också. fick även sluta kvart i två idag men skulle egentligen slutat halv fyra.

gud så skönt de är ute, vädret är helt underbart och de är äntligen blå himmel med sol!

och i förrgår om jag minns rätt så fick vi våran taxfree katalog och de känns verkligen att de är nära att åka, jag bara längtar och längtar. jag tröttnar verkligen aldrig på turkiet, de är typ de bästa stället på hela jorden, och jag menar de verkligen. ni som inte vart där ni måste åka dit. jaja, när man tittar i den där katalogen så får man en sån skön känsla av att snart är vi där och de är så grymt skönt! jag vill åka nu nu nu!!! och idag är de 55 DAGAR KVAR, gud så tiden går fort.

snart kommer älskling och jag vill ha han nu (;

de är faktiskt bara 22 dagar kvar tills skolavslutningen och 13 skoldagar om jag räknat rätt.

turkiet
TURKIET 2007

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0