måndag

en ny vecka har börjat med nya tag. måndag idag dårå...och de innebär skola som var lika tråkig som alltid, och jag var så grymt trött imorse. men hade en håltimme idag och slutade halv tre. jag fick hem och tittade på oc som mamma hade spelat in åt mig eftersom att jag inte såg de igår. de va riktigt jävla bra, och nästa söndag är de sista avsnittet föralltid, hur ska jag klara mig?! jaja, gustaf kom till mig runt fem, tror jag? vad gjorde vi, ingenitng jag åt och sen åkte vi hem till honom och där åt han och sen , vad gjorde vi sen, myste.. och pratade om livet. as usual.

imorgon väntar en cykeldag framför mig, så de blir en mattelektion på morgonen sen bär de av nånstans, var de vet jag inte, men nånstans iaf. de ska väl inte direkt bli nån höjdare, men dock bättre än vanliga lektioner. jag har lånat julias cykel, eftersom att jag inte äger nån egen. dessutom så är de bara tre skoldagar den här veckan och de ska bli så riktigt skönt med en långhelg. vad jag ska göra vet jag inte riktigt än, onsdag och torsdag ska älskling sova här och mer vet jag inte. friends i hope!

nu är det nära, 65 dagar kvar!
120672-176

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0