nu är det helg igen

trött trött trött, och ännu mera trött. igår så hade vi friluftsdag med klassen dårå. vi cyklade ända bort till vackstanäs och där paddlade vi och umgicks. när vi väl var där så var de riktigt roligt, men resan både dit och hem var den värsta jag vart med om. gud vad jobbigt de var. jag har träningsvärk i rumpan för sadeln va så jävla hård. btw, där var de några som tog hand om oss från trean, bla min bror var med och bara var där.

idag har de vart skön dag i skolan faktiskt och nu är de helg, äntligen! vi slutade ett idag och jag gick hem och spelade lite guitar hero som jag är rent ut sagt bäst på;) haha. och älskling har vart här ett tag. snart så kommer väl pappa hem med maten eftersom att min mor orkar inte laga mat för hon opererade sig imorse och de gick jätte bra, hon mår bra. ikväll så ska jag antingen med gustaf till södertälje eller bara vara hemma med min mor och far, jag orkar inget annat.

120672-128
Sommar, I miss!


TURKIET OM 53 DAGAR!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0