saturday, sunday, monday

jag har tyvärr inte hunnit skrivit under helgen, har haft massa annat att göra. men i lördags som jag hade planerat skulle bli en hemmakväll blev de också. jag var med julia på kvällen och hon gick hem rätt skapligt. gus kom vid halv tolv och vi gick och la oss runt halv ett. somnade som stockar gjorde vi.

igår, söndags konfirmerade julia sig och de va riktigt trevligt faktiskt(: jag åkte med familjen tennorth till kyrkan och vi skulle vara där klockan elva. och de var klart halv ett ungefär och vi kom hem till julia kvar i ett. vi åt smörgåstårta som jag då inte är så jätte förtjust i, inte min favorit direkt. men en bit går ner och de va faktiskt mumsigt. vi fikade efter med chokladmoussetårta och cheesecake som var gudomligt gott. jag gick hem fyra tror jag klockan var och då åkte jag till älskling, vi tittade i guinnes rekord bok haha, och sen åkte vi hem till mig och tittade på oc som då var sista avsnittet och jag har nog aldrig gråtit så mycket någongång. jag kommer aldrig klara mig utan oc, låter patetiskt, de är bara ett program. men jag kommer inte de. de är så sjutk grymt bra! om några månader står säsong 4 i hyllan också, haha;)

älskling åkte precis hem och vi hade tittat på the departed. jag såg inte så mycket eftersom att jag avskyr att titta på film men han såg. btw, skolan idag var så grymt booooring! jag har aldrig vart tröttare och dessutom var jag sur och ledsen också, så inte världens bästa dag precis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0