som vanligt ska de alltid hända mig!

imorse så cyklade jag till skolan och vände direkt. jag hade så fruktansvärt ont i magen och vi skulle ju ha cykeldag så jag visste att jag ändå inte skulle orka cykla en hel dag med magont, så jag åkte fakiskt hem och jag blir nog hemma imorgon med. jag har sån fruktansvärd mensvärk, jag börjar fan undra om det är nåt fel! anyway, när jag kom hem så sov jag i fyra och en halv timme och de va så skönt så, men jag har fortfarnade ont i magen nu, och jag har tagit två ipren idag. får hoppas att de går över. gustaf kom till mig ett litet tag och maserade min mage, men de blir inte bättre för de, haha.

jaja, nu sitter jag här och har precis gjort om min blogg och jag måste säga att jag blev verkligen inte nöjd, usch så ful den blev, jag ska nog ta och göra om den igen även fast jag inte orkar, men jag måste! såhär kan den inte se ut.

imorgon är de då onsdag och sen helg! jippie. gud så skönt de ska bli.

jag avslutar de här inlägget med en härlig vårbild när jag rider på julias rygg.
120672-177

64 dagar julia!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0