studenten&sommarlov väntar!

det är redan onsdag och imorgon är det sista dagen för mig för den här veckan. jag är nämligen ledig på fredag för att min älskade bror adam tar studenten. stor kille nu! även julia ska ta ledigt från skolan  för hon ska också vara med oss. vi ska åka ut till vackstanäs och vara där halv ett och sedan åker vi hem hit och då kommer allt folk och de ska faktiskt bli jätte mysigt. hoppas bara på riktigt bra väder. jag gick tidigare från skolan idag för att åka med mor och handla på coop och köpa skor men eftersom att min käre bror var med så stressade han oss som vanligt och ville åka hem så jag och mamma ska åka upp någon annan dag och köpa några skor till skolavslutningen, hittade en massa söta!

nu är de verkligen inte långt kvar. nästa vecka så går vi bara fyra dagar eftersom att de är sveriges nationaldag på onsdagen sedan veckan efter så slutar vi på torsdagen och de ska bli så grymt skönt och jag bara längtar!! de här sommarlovet kommer bli ett av dom bästa med tanke på att jag ska till turkiet med tempan och de kommer bli den bästa upplevelsen i mitt liv. nu är de bara 49 dagar kvar.

sötnosen;)
avslutar med en riktigt söt bild på mig själv, haha, på tjejmiddag hos camilla;)

Kommentarer
Postat av: JuliaJ

Sötis Rebecca :) (L)

2007-06-01 @ 15:10:38
URL: http://johanssonjulia.blogg.se
Postat av: camilla

sötnos :)

2007-06-01 @ 18:20:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0