the worst day of my life

jao, vart ska jag börja...just nu så är jag väldigt trött och mår skit rent ut sagt ifrån gårdagen. uschusch, aldrig mer säger jag bara. men sånt händer, men jaja, inget mer om det. igår så var jag då hos lisa med julia och felicia och madde ett tag. vi sov där och hade trevligt till en början, riktigt trevligt. men jag vet inte om de var så trevligt framåt natten. men tack så mycket tjejer, jag älskar er verkligen med hela mitt hjärta.

micke som då är felicias fader, hämtade oss halv två hos lisa och vi var hemma kvart i två ungefär. jag gick och vilade ett tag och sen kom älskling. vi myste och pratade om gårdagen. nån som hade haft de trevligt iaf. han har precis åkt hem för att han ska på NRJ. om han nu hinner med bussen som jag hoppas att han inte gör. jag som hade tänkt ha en myskväll och sitta ute med min mor och far på min veranda och prata eller nåt sånt. men tydligen inte. han sover nog här, tror jag iaf, men med tanke på att jag ska upp så tidigt för att åka till kyrkan på julias konfirmation imorgon så får vi se hur de blir med det. så ikväll så ska jag nog bara ta de lugnt och sitta hemma med mamma och pappa och prata. de känner jag för.

ha de bra allt folk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0