tillbaks till rutinerna!

nu är de måndag igen ! jag är trött och orkar inte med skolan. de är så jäkla jobbigt, men de är bara några få veckor kvar nu och de är så sköönt! de är 17 dagar och 12 skoldagar kvar. jag har då vart med gus efter skolan och vi hade jätte kul, vi var på super humör...min far hämtade mig runt halv sex och nu har jag precis ätit och ska STÄDA hela mitt rum för min mamma är inte speciellt glad på mig, de ser ut som skit i min garderob så  först och främst får jag väl städa och rensa där. med tanke på att adam tar studenten på fredag så måste de vara städat tills dess, men de hinner jag nog. haha.

see you guys!
/R

                             
gustaf är BÄST  ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0