time to goodnight

imorgon väntar ytterligare en cykeldag framför mig. jag som hade hoppats på att slippa allt sånt, men jag är nog tvingad nu för jag är nästan alltid borta när de gäller sånt. vi ska cykla till vackstanässkolan där min bror går, haha, trevligt att veta, nej men ändå. han tar faktiskt studenten nästa fredag och de ska bli riktigt roligt, jag ser fram emot de. btw, de där med cykeldagen, vi ska paddla där och göra massa övningar av nå slag, så tråkigt kommer de nog inte att bli, men hur ska jag göra med hjälm för de har jag ingen och låna får man inte göra!

ikväll så har jag lekt med älskling och vi gjorde ingeitng, vi tittade bara i hans gamla saker från när han var liten när han fick kärleksbrev av ida glantz, haha, sötis. när han önskade sig en "hopande tiger"  "gose jur" och "nya ricki martin skivan" i julklapp tror jag de var, haha. jag älskar dig.

nu ska jag faktiskt avsluta de här inlägget med några bilder som är riktiga minnen, and i miss!


Kommentarer
Postat av: camilla

I realy miss the old times(L)

2007-05-24 @ 14:13:18
URL: http://camillaj.blogg.se
Postat av: JuliaJ

Jag saknar tiden med er tjejer ricktigt mycket :((L)

2007-05-24 @ 16:54:51
URL: http://johanssonjulia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0