wallander

igår när min mor kom hem från jobbet så hade hon köpt den där klänning från vila som jag ska ha på skolavslutnnigen. gullunge hon är. fast idag så ska vi snart åka in till stan och byta storlek till XS istället för S för den va lite stor. jag funderar på att ta den lila istället för den vita för hon hade nämligen köpt den vita och den är riktigt söt och de passar ju till avslutningen, men den lila och också grymt fin. aja, vi får se vilken de blir.

älskling sov här inatt och vi hyrde film. wallander mörkret. jag ville då se den, haha. han får faktiskt offra sig någongång till mig också;) den va iaf riktigt bra tycker jag, lite läskig tycker jag, men den va bra iaf. jag har precis duschat och han har precis åkt hem. nu ska jag nog gå ner och ta mig en muffins som mormor och morfar hade med sig hit. dom är och hämtar kattmat som min bror hade tagit hem från jobbet och då kunde dom ta lite eftersom att de är kattmat för en hel livstid, haha.

fortfarande har jag då magvärk, de är fan helt otroligt, och jag kan inte ta för mycket tabletter heller för de är farligt eftersom att jag är så ung. men de går nog över snart.


jag älskar dig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0