Prison Break

Dom här dagarna som har gått så har jag börjat titta på the bästa Prison Break. jag har nu sett 15 avsnitt av säsong 1 och det är så jävla bra och spännande. jag vill bara se mer och mer hela tiden, avsnitt efter asvnitt. jag tycker så synd om Lincoln Burrows (Dominic Purcell) att han är dömd till något han inte gjort, och dödsstraff. jag tycker inte att man borde ha dödsstraff, det är så hemskt. och på tal om Michael Scofield (Wentworth Miller) så är han, ja, det snyggaste och hetaste jag sett!:O

image607:
Wentworth Miller♥

Kommentarer
Postat av: S.A.N.D.R.A <3

Jag har sett 15 avsnitt av säsong 3, så jäkla bra! :D

2007-11-14 @ 19:09:06
URL: http://eyeliner.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0