Mysig kväll

Igår var jag med älskling hela dagen. han kom hit efter skolan och åt middag här. vi tittade åp high school musical 2 och den var riktigt bra tycker jag. jag började gråta när hon sjöng, I want to go my own way. hon är så söt vanessa! vi tittade på idol också, och de var synd att gathania åkte ut, men samtidigt bra, för dom flesta var bättre än henne sångmässigt. men hon är sötast. vi gick och la oss runt tolv och jag somnade som en stock.



Nu om en timme ska jag till stan med julia hon frågade mig om jag ville följa med, och självklart gör jag de. vi ska även äta på sandy's som jag älskar.


Kommentarer
Postat av: Nadja

ah jag vill oxå mysa..

2007-10-21 @ 18:37:05
URL: http://nayjay.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0