Nya underkläder

Idag fick vi tillbaks våra spanska prov. jag fick 79/84 och ett poäng ifrån mvg. 80 var mvg, så jag fick vg+ iaf;) och jag är nöjd. vi har även haft engelska prov idag som gick super!

Efter skolan så åkte jag och mamma och handlade nya underkläder till mig. det blev 6 par trosor och 2 bhar och de behövdes verkligen. + en vanlig bas svart tröja, alltihop fårn h&m. vi la även undan en kappa till mig från h&m tills imorgon som mamma ska hämta. tror jag iaf. och den var riktigt snygg. bild visar jag imorgon.

Inatt ska jag sova hos älskling och han och hans pappa hämtar upp mig snart eftersom att han är på träning.

Kommentarer
Postat av: S.A.N.D.R.A

Nice med lite nya undisar =o]
Ha så kul hos killen! :)
kram

2007-10-15 @ 21:19:39
URL: http://eyeliner.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0