På lov ska man ta det lugnt

Det var ett tag sen jag skrev. jag har inte haft tid och inte orkat helt enkelt. men nu är jag tillbaka.

Nu är det ju lov, och de är så otroligt skönt. jag njuter varje sekund. lovar har verkligen än så länge varit mysigt. jag har bara tagit de lugnt precis som lov är till för. julia har sovit hos mig två dagar och jag hos gustaf en. inatt har julia sovit här och vi skrattade åt allt igår. haha, det var så jäkla kul! de är riktigt härlgit att skratta ibland. jag tycker att jag borde ha träningsvärk i magen idag, men icke.

Men som sagt, lovet har varit mycket trevligt hittills.

Ha en trevlig dag!

image565

Igår var jag på stan med Julia och Felicia och där träffade vi Angelica.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0