Smack

Idag fick jag tillbaks mit Hemkunskapsprov. jag hade väldigt stora förväntningar och jag trodde att jag skulle få mvg, och jag hade verkligen hoppats på det, de som gick så bra...men jag fick bara ett vg. men jag får vara nöjd för det, 43/53.

Jag och mamma har köpt glass av glassbilen för någon timme sedan och vi köpte Smack lakrits som jag bara älskar! jag bara njuter när jag äter den.



Imorgon har jag spanska prov och jag har pluggat som en gris hela dagen igår och idag, och nu känner jag verkligen att jag kan allt stenhårt. jag ska bannimig ha de där mvg:t jag SKA! med tanke på att jag fått de på alla mina andra spanskaprov i 7an.




Kommentarer
Postat av: Julia

men hörru, sluta att ha så stora förhoppningar på dig. Det är ju inte så att Vg är dåligt?

2007-10-10 @ 20:45:51
URL: http://juliatennorth.blogg.se
Postat av: Felicia

Jag tycker som julia haha, Men du kommer få MVG i spanskan!

2007-10-10 @ 20:48:34
URL: http://fhammar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0