SSK - LHC

just nu så tittar jag på södertälje mot linköping och de är kul att se på. jag har alltid varit hockeyintresserad ända sedan jag var liten eftersom att mina bröder har bott i scaniarinken, och för bara nåt år sedan så var jag inte klok, jag kunde hela tabellen och alla spelare. sån var jag, haha.

aja, det står 3-2 till södertälje och jag hoppas dom vinner jag hade egentligen velat gå på matchen med pappa, men han hade ingen större lust så de får bli nästa torsdag som är mot färjestad.


Kommentarer
Postat av: Julia

Det var inte kul, det var så lite folk. Men dom vann ju med 4-3 i alla fall. Det var bara 3500 folk.

2007-10-05 @ 11:10:32
URL: http://juliatennorth.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0