Turingemarknad

Jag hade en trevlig lördagkväll, de är det ända jag kan säga.

Imorse vaknade jag av att julia skickade ett sms "Vakna!!!" haha. vi skulle nämligen gå på turingemarknad som är varje år här i nykvarn. och för oss som bor här så är det en tradition. jag gick dit med julia som sagt och jag köpte brända mandlar och remmar. jag älskar remmar!



Nu ska jag plugga som jag verkligen inte har lust med. jag är riktigt trött. jag har engelska prov imorgon, och därför måste jag plugga.


Det kommer aldrig att bli som då.


Kommentarer
Postat av: Julia

MÖMS. jag trodde att remmar stavades rämmar! :D

2007-10-14 @ 17:43:17
URL: http://juliatennorth.blogg.se
Postat av: Malin

åh, va sugen ja blev på remmar!

2007-10-14 @ 20:38:13
URL: http://xxmalin.blogg.se
Postat av: c

hahah jagh och marik gick också bara dit i tio och köpte
mandlar och rämmar haha

2007-10-14 @ 21:28:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0