Utvecklingssamtal

Idag har jag varit ledig och de var superskönt att få sova tills klockan elva. julia kom till mig och vi bakade schackrutor. dom blev super guda!  klockan 2 hade jag utvecklingssamtal och julia följde med till skolan och väntade. det gick jätte bra fatkiskt, bättre än förväntat. jag har VG i matte, jag liksom? ;O sen åkte vi och tittade på golv eftersom att jag ska måla om mitt rum den 12-15 november. och de blev ekgolv.

runt halv sex så gick vi ner till terassen och åt middag. det var lite pinsamt men jätte gott. vi blev bjudna på glass med chokladsås, haha. de var riktigt pinsamt! nu har jag precis kommit hem.

image561

Kommentarer
Postat av: jenny

seriously, i lööööööööve schackrutor. give. me.

2007-10-25 @ 19:33:41
URL: http://jennyblomgren.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0