Wok är gott

Det jag skrev i förra inlägget var inte sant. jag gick aldrig på matchen. pappa skjutsade mig till gustaf istället!

Igår åt jag och julia middag hemma hos felicia och det blev wok. det var riktigt gott. cornelia kom efter ett tag och sen började killarna komma. gustaf, dennis, anders, joel, jocke ett tag, eric, magnus och patrik. jag tror inte att jag glömt nån men de var nog alla. det var väldigt segt i början men sen blev de ganska kul. tack för en trevlig kväll.

Gustaf har sovit hos mig inatt och vi vaknade halv ett. jag drömde att jag hade fått G på mitt spanskaprov och jag grät som aldrig förr i drömmen bara för att jag hade fått G, haha det var ganska kul. men ikväll så ska jag och gustaf kanske på bio, men de väntar och se hur det blir med de.


image537

Jag och felicia i skolan igår.


Kommentarer
Postat av: Julia

hahaha, tönt.

2007-10-13 @ 16:02:59
URL: http://juliatennorth.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0