Estocolmo

igår var jag i stockholm med mi mejor amiga. vi hade jätte trevligt. jag hittade faktiskt en hel del. en tunika från h&m, en trekvartsärmad vit tröja från gina tricot, ett halsband och örhängen från h&m, nagellack från mavala och en mössa från indiska. jag är faktiskt jätte nöjd. bilder kommer sen..


Siempre mi mejor amiga. Te quiero.

idag ska jag klippa mig. bara toppa håret så att de blir jämnlångt. jag har tröttnat på uppklippt jämt och ständigt så jag ska låta de växa ut till jämnlångt. och senare så kommer väl gustaf och vi ska prata ut...

Kommentarer
Postat av: Julia

I love you to sweetheart.

2007-09-02 @ 18:33:47
URL: http://juliatennorth.blogg.se
Postat av: amanda!½½½!!!!!!!

duu är sååå söt rebecca!

2007-09-04 @ 00:06:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0