Filmkväll

Jag vaknade upp imorse och kände mig inte alls bra. ni vet när de bara snurrar i hela kroppen, man känner att man inte har någon ork alls, och man måste sitta ner hela tiden, man kan inte ställa sig upp så börjar de snurra igen. och så har jag alltid när jag har feber. men jag gick inte hem från skolan för att jag hade feber utan för att jag hade ont i min näsa. eller rättare sagt i huvudet, för smärtan har spridit sig upp i bihålorna och i huvudet. lite svårt att förklara, men ont gjorde de iaf. nu har de gått över för att jag tagit en ipren.

ikväll så ska jag gustaf joel och felicia ha en filmkväll. vart vet jag inte. men de ska bli jätte mysigt iaf!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0