Hack i näsan

skoldagen började ganska bra, onsdagar är sköna, även fast vi slutar halv fyra. men senare på dagen runt 14.20 så hände det en olycka. adam stängde igen branddörrarna som man verkligen inte får göra. jag skulle  precis öppna dörren och gå till mitt skåp så kommer det en 7a och tar i allt vad han har och smäller upp dörren rätt på näsan. alltså inte mitt på tippen då, utan längre upp på näsbenet, mitt emellen ögonen, där de hårda är. där kom dörren och de började ju såklart blöda och jag började gråta, jag försökte hålla tårarna inne, men de gick inte. jag skulle ha so med eva så hon sa att jag fick gå hem och mamma hämtade mig som tur var. nu är smärtan över men de ser ju inte vackert ut.


senare på dagen har jag varit med gustaf, och vi har inte gjort något speciellt. han har retat mig för mitt hack, och varit dum, haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0