Jag är avundsjuk

Skolan var som vanligt idag.. tråkigt med andra ord.

Just nu så sitter jag här och tänker på julia som är på inspark i skolan för 7a. dom har säkert jätte roligt och jag är jätte avundsjuk! jag vill också. med tanke på att vi hade så jävla kul på våran inspark. men nu är de ju så att julia och hennes klass är 9or nu, så nu är de dom som får fixa festen för 7a, och de är säkert minst lika roligt. jag hoppas dom får en bra kväll iaf. men jag är fortfarande väldigt avundsjuk, för jag vill verkligen också!

insparken
Insparken 12 Oktober 2006. Jag saknar alla underbara 9or!

Kommentarer
Postat av: systugan

härlig bild! tack för kommentaren! du får hålla utkik för om några veckor finns min första kollektion uppe och till salu på bloggen :) hihi

2007-09-27 @ 21:13:04
URL: http://systugan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0