Jag är bäst!

Skolan idag har varit helt ok. till och från. och jag trivs inte i min klass, de är nånting jag inte tycker om! apart from camilla.

ikväll har jag varit med julia camilla och julia. vi har ätit middag hos camilla, och de blev pizza som var hur god som helst! vi har pratat och myst. tittat på idol och varit ner till statiol en sväng och köpt lite godis. jag har även lärt mig att köra bättre moppe idag. jag kör som en gud(A) haha. nej, men de börjar gå bra i svängarna. jag kom precis innan för dörren och nu väntas det på älskling som kommer om en halv timme.


väldigt dåliga bilder.


jag älskar er tjejer!

Kommentarer
Postat av: C

älskar dig med, det vart en lyckad kväll :)

2007-09-21 @ 23:57:45
URL: http://camillaj.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0