Jag kör en hallelujah moment!

Igår fyllde älskling år och de var jätte trevligt. jag var i stort sätt hela dagen hos honom och sen kom hans släkt, som är huge! men de var jätte trevligt iaf. jag kände mig ganska mätt efter all fika. jag var rent ut sagt spyfärdig, haha, men sånt är livet. han blev nöjd med sin present som tur var. han vågar väl inte säga nåt annat, haha. jag sov där också.

nu är de helg och de är så riktigt skönt. helt underbart. imorse höll jag på att somna på varje lektion. jag har inte varit såhär trött på länge. och just därför så skönt att få sova ut i två dagar iaf. och ikväll har jag ingen aning om vad jag ska göra. jag tror att jag ska ta de lugnt och bara vara hemma med mamma och pappa. men jag får se hur jag gör.

Kommentarer
Postat av: Julia

Va vare du hade köppt :D?

2007-09-14 @ 22:56:55
URL: http://juliaviola.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0