Jobbig dag!

Idag var de en lång och jobbig dag i skolan. vi slutade halv fyra och jag höll på att somna på sista lektionen. gud vad trött jag är.

efter skolan så åkte jag och julia moppe hem. vi åkte in till stan med min mamma för jag skulle köpa present till min älskling som fyller 16 år imorgon. och jag kan ju inte avslöja här vad jag köpt eftersom att han läser min blogg, men de får ni se imorgon. men jag hade jävligt svårt att bestämma mig och jag stod och velade jag vet inte hur länge, men tillslut så fastanade jag för de jag köpte. och jag hoppas han blir nöjd, för annars får hon ju byta de.

ikväll ska jag vara med julia och vi ska titta på idol tillsammans tror jag, och mysa!

120672-441
Jag älskar dig Julia!

Kommentarer
Postat av: Julia Tennorth

Jag älskar dig!

2007-09-13 @ 17:57:27
URL: http://juliatennorth.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0