Lägenheten

Jag har följt med pappa och hämtat bilen hos mormor och morfar för ett tag sen. då skjutsade tim oss dit för att hämta bilen. men på vägen så stannade vi till vid tim och angelicas lägenhet för att jag och pappa har ju inte sett den än, och jag måste säga att den var riktigt fin. jag är avundsjuk, jag vill också bo själv! dom flyttar iaf om två veckor. till karlberga park för dom som vet vad de är.



Jag håller på med min engelska läxa. den är jätte svårt tycker jag. och hur mycket arbete som helst känns de som. gud vad jobbigt... dessutom har vi 5 läxor den här veckan!!!:O

Kommentarer
Postat av: JuLiA

Jätte fin!

2007-09-16 @ 20:19:30
URL: http://juliatennorth.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0