Mopeder

Skolan idag var lika tråkig som vanligt. istället för elevens val så gick vi ner till folketshus i centrum och skulle titta på någon snubbe som pratade om mopeder och säkerthet i trafiken och så. de var inte speciellt underhållande men skönare än elevens val iaf. btw så vill jag ha en moped, men samtidigt inte. haha.



Imorgon har vi Hemkunskaps prov. både praktiskt och skrifligt. vi ska först ha ett skrifligt prov och sedan går vi över till de praktiska som är att laga lasange. vi får väl se hur de går, men jag hoppas på att de går bra för jag ska ha VG i HK!

Juste, min bror beställde i söndags Raise Your Voice till mig från CDON, eftersom att han själv beställt några filmer till sig själv. gustaf kommer snart och då ska vi titta på den eftersom att de är min favoritfilm, haha.


Kommentarer
Postat av: louise

jadu, det ser ut som att vi tycker likadant en gång till :) älsakr den filmen och jag vet inte hur många gånger den har spelats i min dvd, hihi!

2007-10-03 @ 13:29:17
URL: http://louisemarielle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0