MVG

Idag är det måndag och en ny vecka. jobbigt! vi fick tillbaks vårat arbete i SO idag, och jag fick MVG. det är väl de första betyget jag fått och jag är nöjd må jag säga. mamma hämtade mig halv tre då jag slutade skolan. hon skjutsade mig till gustaf och pappa hämtade mig där klockan sex.

ikväll har jag gjort mattläxan och tittat på idol. jag tycker att dom flesta är bra, eller alla är bra. men jag vill att Knut ska åka ut! jag förstår inte att han kan vara kvar. nej usch, ingen favorit hos mig. den jag tycker är bäst är Marie Picasso, när hon sjunger så får man gåshud.


Marie Picasso. FOTO: Daniel Ohlsson/TV4

Kommentarer
Postat av: Alexandra

nu sitter jag och äter sen middag :P

2007-09-24 @ 22:12:33
URL: http://alexandra08.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0