När ska det ta slut?

skolan idag var skit. och från och med nu hatar jag tisdagar!

jag julia och cornelia gick hem i spöregnet. de hade ju ioförsig slutat regna en hel del, men de regnade ju fortfarande. det var ju ingen hit precis. men när ska de ta slut? de har regnat precis hela dagen och de tar aldrig slut. vilket jävla väder! jag vill ha sol och värme. jag hatar regn. dessutom är de bara 9,4 grader ute just nu. usch..

nu på tal om något annat. top model. igår åkte felicia ut, och de förstår jag inte hur hon kunde göra. den sötaste av dom alla, + att hon är jävligt lik tyra. jag tycker iaf att de var fel att skicka hem henne. hon var jätte duktig.

120672-415

Kommentarer
Postat av: Marina

Ja det e helt stört att Felicia åkte ut :O

2007-09-04 @ 21:06:14
URL: http://marinaelm.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0