Riktigt rolig skoldag

Idag var de en lång dag i skolan. vi slutade halv fyra, och dom dagarna brukar alltid vara så jobbiga. men den här dagen har varit riktigt rolig faktiskt, och mitt humör har varit på topp, men lite väl konstigt kanske, haha. jag har varit alldeles för glad och sprungit runt och dansat och sjungit. haha! ja, som sagt, det var en rolig skoldag trots allt.



jag har varit med älskling hela dagen och vi har haft mys och tittat på one three hill, som jag bara älskar!! sen tittat på idol. han skjutsade hem mig för en halv timme sen och nu har jag precis tagit mig en ren och fräsch dusch och ska snart gå ner under täcket och ringa älskling.

Kommentarer
Postat av: jenny

åh kolla där är niklas:D

2007-09-22 @ 14:34:51
URL: http://jennyblomgren.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0