Bästa påsklovet

Igår var blogg helt cp. jag hade värsta bloggsuget men nej, såklart går det inte att skriva, för dom höll på att uppgradera blogg.se och det var irriterande, men nu kan jag skriva igen.

Mitt lov har varit skit bra och jag har haft jätte kul verkligen. jag har varit med Julia i stort sätt varje dag, och vi har alltid hittat på något, varje dag. ovanligt faktiskt för att vara oss, men vi har haft jätte kul tillsammans. jag har festat två gånger, varit på bio och träffat Emma Paulian och Viccan. det var riktigt kul att träffa er, det var så länge sen sist.
Igår möblerade jag och Julia om i mitt rum, och det blev faktiskt lite finare än förut, men jag kunde inte sova inatt för att jag var så ovan med att sängen står i mitten.

I lördags så var jag hemma hos Johanna som har fyllt 16 år. Grattis till dig. jag hade jätte trevligt. vi dansade och hade skit kul, jag hade det i alla fall och det verkar som att de andra också hade det.

image1008image1006
image1009image1007

Kommentarer
Postat av: Johanna

Tack för det :D
Jag hade oxo mkt trevligt!

2008-04-01 @ 19:59:11
URL: http://johannakarlsson68.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0