Det bara rullar in smet

Jag har inte skrivit på ett tag.

Som ni kanske vet så fyllde jag år i söndags och min födelsedag var jag mycket nöjd med. jag fick precis allt jag ville ha och jag är super nöjd, verkligen. åh, jag är så glad över allt jag fick, den bästa födelsedagen på riktigt länge! så det blev lyckat i alla fall som tur var.

Idag var vi lediga för vi har utvecklingssamtal. jag hade mitt klocna 13.30 så efter det så tog jag och Julia 14.39 tåget upp till Stockholm. eftersom att jag fyllt år så har jag ju lite pengar att shoppa för. jag köpte en jacka och tre tröjor. jag gjorde av med 900 kr :O. tur att jag har mycket kvar då, haha. jag och Julia såg Jimmy Jansson och Sandra Dalberg i Stockholm också, med deras barn. sen såg vi Shescity och Rar, jag kanske ska säga Petra och Mickis. ja, det är två stora modebloggar i Sverige för er som inte vet det. men det var coolt i alla fall, vi följde efter dom, haha. fan vad vi är bra Jullan! jag älskar dig soulmate.

Imorgon ska jag till skolan för första gången på två och en halv vecka, så det ska bli skönt att komma tillbaka faktiskt. jag längtar, tro det eller ej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0