Ikväll får jag gäster

Igår fredags, var jag också hemma från skolan. jag hade åkt på en riktig förkylning där, men det läkte fort som tur var. nu mår jag super bra och har bara lite ont i halsen men det är ingen fara. skönt i alla fall.

Ikväll får jag gäster, Kenny Rosta Mormor Morfar Tim och Angelica. dom ska äta middag här för min födesledag är på en söndag och då jobbar pappa till tre så det är inte så bra om dom kommer då så då passade det bättre idag. så jag får lite presenter idag också, kul. jag älskar att få det!!! men jag hatar att öppna dom när andra ser på, man vet inte hur man ska se ut när man ser vad det är, vilken min man ska göra, haha. om man inte tycker om det så ser man så konstig ut. det är jobbigt, haha.

OOHH JUSTE!!  Igår när mamma kom hem från jobbet hade hon med sig en cykel till mig, åh! vad glad jag blev.så jävla snygg, vit dam cykel. den var inte i födelsedagspresent, jag bara fick den. fast mamma får också använda den, vi delar liksom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0