No air

Usch vad tråkigt det var i skolan idag. jag hade verkligen ingen lust alls att gå upp imorse och gå till skolan. jag hade gärna praoat en vecka till, även om det var så jobbigt att gå upp så tidigt som jag gjorde. men men.... bara fem veckor kvar nästan. det går fort som tur är, sen är det sommarlov. fyfan vad skönt!

På onsdag är det ju Valborg, jag har inte direkt några stora planer, men vi får väl se vad som händer. jag hoppas verkligen på att det kommer bli kul, det är det ända jag ser fram emot. haha.


image1040

64 dagar kvar till Turkiet!









Kommentarer
Postat av: Ida

fin sida .. kikar in här ..

2008-04-28 @ 15:38:34
URL: http://IdaTallhed.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0