Sjuk sjuk sjuk!!!!!!!!

Jag är hemma från skolan idag igen. jag vet inte vad jag har åkt på, men en riktig sjuka i alla fall, en riktig förkylning skulle jag vilja påstå. det känns som att jag börjar få halsfluss, men jag hoppas verkligen inte det för det vore inte så speciellt kul med tanke på att jag ska ha gäster här på lördag och jag fyller år på söndag så jag hoppas verkligen att jag blir frisk och att jag inte har halsfluss. jag ska vara hemma från skolan imorgon också. det är så tårkigt att vara hemma från skolan när man är sjuk, jag hatar det. även om jag det är tråkigt att vara i skolan så är det ändå så tråkigt att vara hemma och vara sjuk. usch usch.

Idag när jag varit hemma har jag tittat på Just My Luck på Canal+Comedy. åh, den filmen är så jävla bra. jag älskar MCFLY!!!!!!!! och Lindsey  är så jävla snygg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0