Tråkigt värre

Det har inte blivit så mycket bloggnade på sista tiden.

I helgen har jag grillat i både fredags och lördags och förra helgen hade jag middag med mina tjejkompisar och sen hade Felicia fest och det blev mycket trevligt, väldigt lyckat måste jag säga. har egentligen inte så mycket att berätta. Jag och Felicia har praoat hos min mamma på Scandic i resutrangen den här veckan som varit. måste säga att det har varit riktigt kul faktiskt. jag kommer sakna alla som jobbar där och sakna att bara vara där och äta den goda frukostbuffé och lunchbuffén varje dag. gud så gott det var. jag åt mer än vad jag jobbade nästan, haha.

En till sak som är kul är att jag och Gustaf också börjar träffas igen. får bara hoppas på det bästa nu att det blir så bra som möjligt mellan oss.

JUSTE!! Julia har tatuerat sig också!!!!!;D

Jag funderar på att börja blogga lite mer, det är så roligt att läsa om ett år eller så.

image1035
image1036image1034
image1037
image1038
image1039

Lite bilder från veckan som varit.


Kommentarer
Postat av: Miriam

härliga bilder!

2008-05-01 @ 09:47:00
URL: http://wedgeheel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0