Always and forever



Gustaf, ingenting kan någonsin komma emellan oss igen. Det ska alltid vara du och jag vad som än händer. Min kärlek till dig går inte att beskriva med ord för så mycket som jag älskar dig har jag aldrig älskat någon annan förut. Du är mitt liv, min värld, allt jag lever för. Jag hoppas vi ska älska varnadra förevigt för du är den jag vill leva med. Det finns bara en i mitt huvud och det är du. Vi har varit tillsammans så pass länge nu så jag verkligen insett hur mycket jag älskar dig och hur mycket du betyder för mig. Jag förstår inet hur jag kunde tveka förut, vad tänkte jag med? Det är en fråga jag aldrig kommer få svar på, men en sak är säker i alla fall, att jag älskar dig, Gustaf Ivarsson, mest i hela jävla världen, du är den bästa för mig, och jag kommer alltid att älska dig, så länge jag lever.



Jag saknar dig, kom hem nu från Thailand!



Kommentarer
Postat av: Anonym

åå :)<3

2008-08-29 @ 15:01:03
URL: http://marinalem.blogg.se/
Postat av: Lina

FAN VAD FINT BABE<3

2008-08-30 @ 10:10:05
Postat av: Johanna

Tjejen vakna.Du är femton/sexton år.

Alla säger så vid sin första kärlek.

Vakna.

2008-08-30 @ 11:41:13
Postat av: Rebecca

Johanna: Vem fan är du? Sluta kommentera sådär i min blogg. Om jag inte skulle vara lycklig så skulle jag gjort slut för länge sen, håll enbart käften!!

2008-08-30 @ 12:17:12
URL: http://rebeccaf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0