Börjar 9an imorgon.

Imorgon så är det slut på sommarlovet och jag börjar skolan och 9an. Det ska faktiskt bli riktigt skönt att komma tillbaks det till det gamla vanliga, till de vanliga rutinerna och allt. Det ska bli riktigt kul att börja 9an också, det ser jag verkligen fram emot. Men men... Det här sommarlovet har varit riktigt kul i allafall. Mycket bättre ön det förra måste jag säga, jag har gjort något varje dag och allt har varit helt perfekt. Grymt kul! Och i lördags när jag hade fest var så grymt jävla roligt, ett av de bästa minnena från den här sommaren i allafall. Det jag skulle säga var att det var en riktig bra avslutning på det är lovet.

Här kommer lite pics från sommaren 2008;


Grymt bra avslutning på sommarlovet hemma hos mig!

Turkiet som var hur underbart som helst!

En myskväll med mina underbart vänner hos Johanna.

Allsång med tjejerna!

Skolavslutningen!

En kväll med Bacino med tjejerna.

Jag på midsommar.

Orkar inte lägga in fler bilder, kommer senare..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0