Could you bee the one for me?

Vilket jävla skit väder det är ute, det bara regnar hela tiden...

Idag vaknade jag att Cornelia ringde och väckte mig tjugo i ett. Det var då jag gick upp och gav Sotis mat, min katt. Sen gjorde jag pizza och tittade på One Tree Hill och det har jag gjort i stort sätt hela dagen. Klockan fyra så tog jag och Jullan bussen in till stan och som valigt så fanns det ingenting i den här skit stan. Så vi gick till Mc'Donalds och jag köta en Big Mac meny, jag kan lova er att det smakade riktigt gott. mmm!! Jullan köpte bara en stor pommes frites, antar att hon inte var lika hungrig som jag, haha. Pappa hämtade oss klockan sex och om en timme så ska vi till Cornelia E och jag har ingen aning om vad vi ska göra där faktiskt.

Men ha en bra kväll!


Kommentarer
Postat av: Miriam

oh vad gott med hemlagad pizza!! och mcd, yum.

2008-08-11 @ 09:51:33
URL: http://wedgeheel.blogg.se/
Postat av: mamsilainen

Vadå din katt????

Jag hade honom först!

Pusiluss på dej!!!!ha ha ha

2008-08-15 @ 15:03:39
Postat av: mamsilainen

Vadå din katt????

Jag hade honom först!

Pusiluss på dej!!!!ha ha ha

2008-08-15 @ 15:05:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0