En riktigt lyckad kväll!

Jag är dålig på att uppdatera nu för tiden, ska bli ändring på det! Omgående.

Igår så blev det en ritkigt lyckad kväll för mig och för alla andra. (hoppas jag i allafall.) Mamma och pappa var på kräftskiva så jag tog hem massa kompisar och jag hade riktigt roligt! Allt blev bara så bra. Jag och Felicia började kvällen med att laga middag, den godaste maten någonsin, kycklingfilé med potatiskroketter och en sås som jag gjorde. Det var grymt gott! Runt sju tiden så började det komma folk och sen kom det bara mer och mer, inte för att det blev för mycket folk men alldeles lagom. Inte för mycket och inte för lite. Vi dansade hela kvällen och hade så jävla kul. Runt halv ett så började folket röra sig hemåt och det var ju perfekt eftersom att mina föräldrar kom hem kvart i ett. Jag Felicia Cornelia Gustaf Anders och Joel satt kvar hemma hos mig och pratade med min föräldrar. Klockan tre gick vi och la oss. Grym kväll i allafall. Tack så mycket!


Idag blir det bara en slappdag. De flesta börjar ju skolan imorgon... Men jag börjar på torsdag, som tur är.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0