Helg helg helg och ännu en gång helg

Nu är det slut på skola och helg. Så himla underbart!

Igår så var jag och massa hos Camilla. Det var super kul, jag hade super kul i allafall. Det finns väl inte så mycket mer att säga om den kvällen.

Men idag så ska jag och mi madre på Lions loppmarkand och titta på när de säljer alla våra gamla saker osm vi skänkt. Sen runt halv fyra, fyra så kommer min kusin hennes kille och deras lille Christoffer som är 2 år. De ska titta hur det ser ut hemma hos oss eftersom vi gjort om och sen fika eftersom de åker hem till Dankmark om någon dag så det dröjer ett tag innan vi träffas igen. Sen ikväll så blire fest hos Joel och jag hoppas det blir kul!


Jag saknar min älskling, kom hem!!!!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0