Helgen, i ett tråkigt inlägg

För min del så har helgen varit helt okej. Om man bortser från allt som hände men annars så hade jag jätte roligt. I fredags så var jag bara hemma med mamma och pappa och tog det lugnt, senare på kvällen kom Julia J hem till mig och vi satt och pratade lite och tog en tur ner till Statoil med moppen och köpte lite godis. Sen runt tolv gick hon hem och då satte jag på One Tree Hill och tittade på det halva natten, sen somnade jag. I lördags så var vi bjudna på middag hos familjen Tennorth, det var trevligt, bortsett från ja, det som hände. Sen runt elva så gick jag till Antonia på hennes avskedsfest. Jag måste bara säga att jag hade skit roligt och jag tror att alla andra också hade det, i allafall vad det såg ut som. Jag och Felicia gick hem klockan två och när vi kom hem så tog vi oss två rostade mackor med oboy och mamma och pappa satt uppe och pratade med oss tills klockan var närmare halv fyra, sen gick vi och la oss och inte nog med det att klockan redan var mycket, så ringde Cornelia och vi pratade hela natten också, så det blev en lång natt, haha. Ja, och i söndags då så var jag med Felicia hela dagen och vi tittade på film och svullade med massa gott sen sov jag kvar där.

Det var i stort sett min helg, kortfattat!

Bilder kommer sen för just nu är jag hos min bebis (Gustaf) som ligger och sover fortfarande eftersom han kom hem från sin stuga igår efter att ha varit där i en vecka med sina kompisar, så jag förstår nog att han är trött, haha. Men skönt att ha dig hemma i allafall, jag har saknat dig jätte mycket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0