Kebaben vafan

Igår så hade jag faktiskt väldigt trevligt. Jag var med Felicia, Julia J, Camilla, Elin, Mathias, Tim A-H och Joel. Vi var först på Kebaben och försökte få till en eld, men det gick inte så jäkla bra. Haha. Vi satt där ett tag och pratade och åt godis. Sen så åkte vi till Tim och tittade på film, Ondskan. Vi var kvar där till halv två och Flippan sov hos mig. Vi vaknade idag klockan tolv och vi gick ner och åt frukost och sen tittade vi på One Tree Hill, som vanligt. ;) Senare på dagen åkte vi hem till henne och nu är jag hemma för jag har precis ätit middag.
Men nu ska jag tillbaka till Felicia, så vi hörs!

Ha en trevlig kväll
/Rebecca


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0