Mammas goda gryta

Jag har precis gjort om lite här på bloggen, hoppas ni gillar't.

Idag kom hem jag hem kvart över tio på morgonen. Jag gick och la mig direkt och tittade lite på One Tree Hill men slocknade direkt tills klockan var tolv. Då gick jag ner och åt frukost med familjen. Pappa hade gjort en ost-och-skink omelett. Ni ska bara veta hur god den var. Hursomhelst så kom Jullan till mig efter ett tag och smakade på mina minimuffins som jag hade bakat. De var goda faktiskt. Efter ett tag kom Cornelia och vi satte på High School Musical 1 i mitt rum och tittade. Den filmen är så töntig, men ändå så himla bra, jag gillar den. Nu har jag precis ätit middag, världens godaste gryta av rester som min mor gjort.



Det ser inte ut att smaka gott, men det kan jag lova er att det var!

Kommentarer
Postat av: Miriam

oh vad gott det ser ut!

2008-08-11 @ 09:52:30
URL: http://wedgeheel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0