Mera regn åt folket

Svensk sommar är bara skit! Det är typ max 10 dagar på hela sommaren då det är 30 grader varmt och skinande sol. Jag är så trött på det. Man kan inte gå ut för då blir man dyngsur. Det bara regnar hela hela tiden. Det är så tråkigt. Man blir så mycket gladare när det är sol ute och man kan även vara ute som är ganska svårt när det spöregnar åskar och blixtrar hela tiden. Självklart är Sverige helt underbart när det väl är varmt på sommaren, men just nu när det bara regnar så vill jag bara tillbaks till Turkiet. NU!




Och såhär ser det ut utanför mitt rumsfönster just nu... Regnet bara öser ner.


Kommentarer
Postat av: Jenny

Okej det låter jättemysigt ju:D jag har sovit hos en kompis:)

2008-08-04 @ 17:30:11
URL: http://penajs.blogg.se/
Postat av: christine

Hejsan!

Nu har jag startat en frågestund i min blogg.

Fråga precis vad du vill och du får svar på allt.

Välkommen:)

2008-08-04 @ 17:39:58
URL: http://christiinek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0